17 December 2016

Tradycja i nowe możliwości w zmienionym logo Donorii

Donoria SA, wiodący polski broker ubezpieczeniowy, modyfikuje swoją identyfikację wizualną. Zmiana podkreśla niezmienne wartości firmy i przynależność do globalnej instytucji ubezpieczeniowe.

 

Donoria obecna jest na rynku finansowym od ponad 20 lat. Od 2014 r., jest częścią Howden Broking Group,  instytucji uznawanej za największego niezależnego pośrednika ubezpieczeniowego na świecie. Mimo dynamicznego wzrostu, wartości Donorii pozostają niezmienne. To zaangażowanie, spójność, komunikacja, elastyczność, i co najważniejsze – odpowiedzialność.

 

– Liście w naszym nowym logotypie mają na celu podkreślenie wartości, którymi kierujemy się od początku działalności. Geneza nazwy Donoria wywodzi się od łacińskiego „dono, donare”, co oznacza obdarowywać, dawać. W naszym rozumieniu oznacza to dodawanie  wartości naszym klientom – mówi Dariusz Zajączkowski, prezes Donorii.

 

Zmiana kolorystyki nowego logotypu na charakterystyczną dla grupy Howden błękitno – granatową podkreśla integralność z międzynarodową firmą brokerską i oczywisty dostęp do sprawdzonych, międzynarodowych rozwiązań ubezpieczeniowych. Tradycję i nowe możliwości przedstawia nowe hasło Donorii: „Globalne możliwości blisko Ciebie”.

 

Donoria obsługuje już ponad 500 firm, powierzając obsłudze brokerskiej majątek wart kilkadziesiąt miliardów złotych. Spółka stale rozwija ogólnopolską sieć przedstawicielstw, by być jak najbliżej Klientów. W ciągu ostatniego roku nastąpiło wzmocnienie kadr o  ekspertów w zakresie ubezpieczeń i zarządzania ryzykiem, z wieloletnim stażem na rynku.

Ta strona wykorzystuje pliki cookies, aby poprawić Państwa doświadczenia jako użytkowników. Korzystając z tej strony, wyrażają Państwo zgodę na zamieszczanie plików cookies na Państwa urządzeniu. Więcej informacji w zakładce Polityka cookies